Fredag, wieeeeeeee

Den här veckan har bara runnit förbi. Jag och Markus har inte hunnit nånting känns det som. Jo i måndags fikade vi med föräldragruppen. Igår så var vi i Ösmo och hälsade på en kompis som fyllde 30 år. Det var jättetrevligt.
Idag har vi varit ute i en halvtimme och då sov Markus sen har han varit vaken hela dagen.
I natt vaknade han 3 gånger och igår natt 2. Ju äldre han blir desto tröttare är jag på nätterna när jag ammar.
På morgnarna kämpar jag med att hålla uppe ögonen. Är trött och grinig på dagarna. NÄh är ingen rolig period just nu.
I onsdags kväll var jag hemma hos min gamla dagmamma och sålde tupperware=) Alltid lika trevligt och träffa nytt folk och få sej en kopp kaffe. Jag sålde väldigt bra denna gång och är helt nöjd.

I helgen så kommer vi nog åka och hämta en vedklyv så vi kan klyva all ved vi fått från farmor och farfar. Sen ska jag försöka ta tag i städningen som jag bara skjutit framför mej hela tiden...

// Mamma till Markus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0