Resfeber...

Idag pirrar det så enormt i min mage!
Kan det bero på att det bara är 17 dagar kvar och man först nu börjar inse att man faktiskt ska åka snart. Igår kväll fick jag tom en känsla av att jag inte vill åka, haha. Det är äkta resfeber det.

VI storhandlade mat igår. Massa mat till markus och till oss. Sen kommer vi ju säkert behöva köpa lite mer innan vi åker men nu räcker de fram till avresa iaf.

Johanna var tw-värdinna för mej igår, gullisen. David och Markus fick vara med när vi var så få, det var lite kul faktiskt. Imorgon är det sminkparty här hemma. Måste städa idag så det ser ut som folk. Ska bjuda på vin och lite ostar...Undra om jag ska baka en kaka...

// MammatillMarkus


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag längtar med!!!!!!!!!!!!!!! vill åka nuuuuuuuuuuu!!!

2008-02-22 @ 08:20:17
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0