Puh...igår var en pärs

Markus bara skrek och skrek igår. Det gick en kvart emellanåt då han bara gnällde. Eftersom han är förkyld så tänkte jag att det är säkert öronen igen. Efter en alvedon blev han lite lugnare.
Vill inte att han ska få öroninflammation nu, Vi ska ju flyga snart. Helt slut igår så åkte jag iväg på tupperware möte. Lika kul som vanligt.
Idag är det bättre. Han har gnällt lite men skriker inte. Öronen verkar inte göra ont. Han tar sig inte där. Men han biter och tuggar på allting hela tiden. Månne det vara en tand nu?
Sen vill han inte vara själv en längre stund. Eller jag lämnar honom inte själv men jag menar att han tycker inte det är så kul och leka med sina leksaker på filten. 5 minuter sen ska han upp till mamma.
Idag ska vi åka iväg och handla lite mat, blöjor och apotekvaror. Ikväll har jag demonstration...så ännu en fullspäckad kväll.

18 dagar kvar till thailand!!!!!!!!!! Längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0