Idag så ålade Markus=)

Ja, som rubriken lyder så tog sig Markus framåt idag, fast det var inte mycket. När jag sen började locka med en leksak hade han glömt bort hur han skulle göra och började argt sprattla och kämpa för att sig framåt, sötisen.

Hela helgen har gått nu och jag ska väl beskriva kortfattat vad vi har gjort. I fredags så åkte vi till täby centrum och vaccinerade oss. Vi tog bara hepatit A, snåla som vi är. Men vi hade verkligen inge mera pengar.

Igår åkte vi och hälsade på Marika, Tim och Erik. Dem hade jättefint hemma i deras nya lya. De bor i en hyresrätt i åkersberga. Men åh vad Erik hade blivit stor. Han gick ännu inte utan stöd men det är nog inte så långt kvar tills han gör det.
På kvällen så kom Markus farmor och farfar och åt middag med oss. Jag gjorde kyckling med röd curry, mums. Man måste ju vänja in sig i den thailändska matkulturen=) Till efterrätt gjorde jag en paj som är från ett tupperware-recept. Lite skeptisk var jag men den blev supergod!!

Idag så har vi varit ute på promenad i en timme och nu snart kommer några kompisar och fikar...

Om 4 veckor så  sitter vi på Arlanda och dricker öl:)

Kommentarer
Postat av: Soffie

Å va härligt med Thailand,själv åker vi till Sydney om 1,5mån.ska bli så härligt!

2008-02-10 @ 16:52:29
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0