Det blev ingen shopping

Kom precis hem från en promenad i solen. Lustigt att det känns som vår ute. Så det blev inget täby idag. Men kanske åker nån gång i veckan istället. Vill ha ett par nya jeans. Igen. Jag har 2 användbara jeans. Men snart är väl dem för stora de med.
Angående klänningen. Den kostade bara 100 kronor så om jag känner fört kan jag ju köpa en annan. Har inte bestämt mej ännu. Nu har jag iallafall fixat frisyrhjälp till bröllopet.
Syrran erbjöd sig att vara barnvakt till Markus. Hon tycker jag borde släppa på tyglarna. Va hon nu menar med det, hehe. Näh han ska med. Vi har inget behov av att lämna ifrån honom nån längre tid. Och ska vi det så vill vi ju att han ska få sova Här hemma. Skillnad är om man verkligen ska göra något speciellt. Ja bröllopet är speciellt, jag vet. Men nu menar jag så man inte kan ta med honom. Och när jag inte ammar honom längre så då är det en annan femma.
Näh jag kan vara en hönsmamma i 2 månader till tror jag:)

//Mamma Till Markus


Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för kommentaren :-) När det gäller designen så bör man förstå lite HTML och ha Photoshop för att få det bra. Det finns jättebra guider som tex www.designadinblogg.se som man kan ta hjälp av. Jag är helt självlärd, lärde mig när jag startade bloggen i augusti, så det går ju om man har intresset. Vill du ha hjälp så hjälper jag dig gärna, jag har satt stopp för att ta emot fler designförfrågningar egentligen, blev lite mycket när jag hade tjugo stycken på kö att göra, men de har nu minskat till sju kvar och du räknas som en kompis så dig hjälper jag gärna :-)

Hoppas ni får en mysig helg!

2008-02-01 @ 15:47:24
URL: http://helenasnackar.blogg.se
Postat av: Lindisen

inte är du nån hönsmamma! du gör det du vet är bäst för mackisen ju! Ang klänningen, så tycker jag den va skittuff! den kan du ha på bröloppet, tänk en liten röd fin-väska till den och ett rött halsband kanske! jag har ett snö du kan låna, det skulle vara du!! men det finns risk att du skulle bli finare än bruden då =)

2008-02-01 @ 16:51:11
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0