Åh så trist väder

Igår skulle vi gått till pappa och hälsat på honom för o äta lunch. Men det spöregnade hela dagen så det blev ingen promenad. Idag är det väl lite bättre men fortfarande rått. Hoppas vi kommer ut idag. Farmor kommer hit och hälsar på. Skulle va kul och ta en långis. Behövligt för mej iallafall.

I natt så sov Markus sämre än vanligt. Så det där med att vii flyttat sängen fungerar nog inte alls. Jag tror att det var vällingen i förrigår som gjorde att han sov så gott.
I natt vaknade han 23, 01, 02, 04 och var vaken till 05.30 och sen sov vi till 07.20 cirka. Nu ligger han och snarkar, är väl trött efter i natt antar jag.

Men man vill ju inte ge för mkt välling heller ännu. Han har reagerat positivt på välling men han har ju inte fått några mängder. Vi får fortsätta att ge honom lite grann varje kväll och öka på succesivt helt enkelt så får vi se om han sover bättre. kan ju fiinnas andra orsaker till att han sover som han gör. Han kanske håller på och få tänder...vi väntar på dem fortfarande. Han drömmer kanske. Han har kanske orolig mage...Ja det finns många saker det kan vara.

Nu över till ett annat  ämne. Min Mormor ligger på sjukhus. Hon har fått en propp i lungan och kommer få äta varan troligtvis resten av sitt liv. Så nu ska vi planera in en resa till finland snarast.... Min kära mormor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0