Lucia snart och blaskväder

Det är så trist väder!! Den härliga snön vi hade förut är borta och hoppet om en vit jul bli bara mindre och mindre nu. Igår hade dagis luciafirande. De stora barnen luccade för de små och Markus hade suttit och tittat och klappat händerna=)
Nästa vecka är sista veckan han går innan jul sen ska han ha dagis ledigt i nästan 3 veckor.
Min lilla "rinnande vatten" eller "kloakdykare" som de kallar Markus på dagis.
Vi ska åka hem till farmor och farfar idag för farmor fyller år. Först ska vi handla lite presenter, en till farmor, en till Anton som fyller 6 år imorgon och en till adventsfikat på söndag. Imorgon kväll ska vi även på julbord. Puh det blir en händelserik helg men gratis är alltid gott=).
Kommande vecka har jag 2 tentor så jobbar inte på hela nästa vecka förrutom lördag. Plugga, plugga, plugga och apropå det så träffade jag min gamla klassföreståndare från gymnasiet idag i berga centrum innan jag skulle åka och spinna. Det var roligt och se henne, det var trots allt 8 år sedan jag gick ut!!! Börjar känna mej lite gammal, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0