Kastellets julbord

Nu är helgen över och den var händelserik. I fredags fyllde farmor år så vi var på middag där och fick minsann dricka dompa=)
I lördags hade vi pepparkaksbak hemma, Markus åt upp massa deg, hehe. MInna och Maja var här och hjälpte till också och fick göra varsitt stort hjärta. Sen for vi iväg på födelsekalas hos min kusins barn Anton som blev 6 år så då åt vi massa tårta och gottigt. På kvällen åkte vi ut på kastellets julbord. Markus sov emellan halv fem och sex så han höll sig vaken men blev rastlös efter ett tag. VÄrre var det dock med MInna, hon var jättetrött och gnällig.
Igår söndag så åkte vi till Älvsjö och fikade med Andrea, Linda, Linda W, Johan och Martin och så alla barnen förstås. Det var trevligt och lugnt. Sen så tog vi en liten sväng förbi arninge igår kväll och var självklart tvungna att köpa Lips=) Såå jag och D fastnade vid xboxet igår kväll.

Kastellets julbord var trevligt, de hade massa sillsorter, vilket jag inte äter iof. Hörde att det var massor som var slut på den sidan. De hade förrutom den vanliga gravade laxen även makrill, sik, vildsvinstek, tjälknöle( Urk) och massa annat. Varmrättsbordet var jättetråkigt men hurra för dessertbordet!! Ostkaka och hjortronsylt, finns de nåt godare eller??

Idag har jag pluggat mest hela dagen, tenta på torsdag. Det är kallare nu så jag hoppas att de kanske kan komma lite snö i natt eller imorgon=)


Kommentarer
Postat av: Linda

ja nu hoppas vi på lite snö så det blir lite ljusare ute snart!!!!!!! Kul med Lips!

2008-12-15 @ 18:58:36
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0