Sjukvecka

Den här veckan har Markus varit sjuk, förkyld och feber. I onsdags tyckte jag att han verkade bättre men framåt kl 10 så tog jag tempen och hade 38,5. Ettårskalaset öppna förskolan och 1 årsbesöket på bvc fick skjutas upp. Så typiskt! Idag fredag var första dagen på hela veckan Markus fick gå till dagis. Jag har jobbat idag och David har varit ledig. Han passade på att åka till babyland och köpa en sittvagn idag. Brio Sitty. Den är jättefin och såååå mycket mindre än våran andra vagn. Me like:)

Imorgon ska jag upp och baka 4 kladdkakor till Jenny och Christers inflyttningsfest. Sen ska jag iväg till jobbet för sista dagen i den gamla systembolaget-butiken. Sen så ska den byggas om till en självbetjäningsbutik, det ska bli spännande. Jag kommer eventuellt jobba lite i arninge men måste söka nytt jobb för det räcker inte för oss.
Är väl uppe i 25 ansökningar nu och endast 1 svar har jag fått och det var inte positivt....
Fy det är inte kul det här.

Kommentarer
Postat av: Linda

kom att tänka på en sak... kolla upp om ni får ha MArkus på dagis när en av er är lediga... När jag jobbade på förra förskolan fick man inte ha barn på dagis om man va ledig, bara om man va aktivt arbetssökande (tror jag, men bara tre dar i veckan) eller om man plugga en viss procent... Där jag jobbar nu gäller samma sak...

2008-08-31 @ 19:17:25
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0