Oh en sån liten plutt...

Idag var jag och hälsade på Daniela och fick se hennes lilla underverk Douglas. Så liten! Har Markus varit så där liten?  Han var jättesöt, lik Daniela tycker jag men inte enligt andra tydligen. Man blir lite sugen på att snusa en till bebis=)
Men det får vänta två år till. Faster Linda och jag ska ju vara gravida samtidigt;)

Medan jag var hos Dani så var David och Markus på dagis. David fick lämna vid kvart över tio och hämta Markus vid elva igen. Imorgon ska David lämna honom i en timme själv och han ska få äta lunch på dagis också. Han verkar tycka det är jätteroligt med dagis. Det är nog en fördel att börja inskolning så pass tidigt som vi gör samtidigt som det kan vara en nackdel.

Nu har jag städat här hemma i två timmar, David och Markus är på pappaträff i Vaxholm. Imorgon ska jag jobba, fast känner mej osugen på det efter 4 dagars ledighet. För övrigt så har jag inte hittat nåt nytt jobb till i höst.. Håller på och letar men det är ganska dåligt med jobb nu. Eller de som finns kräver högskole utbildning eller liknande. Mycket lärare och personliga assistenter sökes. Inte direkt my cup of tea.

// MammatillMarkus

Kommentarer
Postat av: Faster Linda

Hallå!! 4 år får du allt vänta om vi ska vara gravida samtidigt!! :P

2008-08-21 @ 10:25:58
Postat av: Linda

4 år... vad är det för larv =) nä jag kan nog haka på dig om två år =)

2008-08-21 @ 16:03:46
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0