Usch...va livet är trist ibland.

I förrigår så dog Magnum, gerbilen dvs Alice som vi hade döpt den till. Och det är mitt fel! Jag glömde sätta på locket så den hoppade ut. Findus var där på 2 röda...:(
Fy va arg jag blir på mej själv. Stackars lillen... Nu är Ozzy helt själv. Han kommer knappt fram längre, tror han har hjärtesorg. Vi måste skaffa en kompis till honom snart för gerbiler ska inte vara själva.

Sen är det inte mycket som har gått som det ska de senaste dagarna. Det är ju ingen nyhet att vi är apfattiga just nu. Vi vet inte om vi kommer klara månadens räkningar... Sen så har Markus blivit förkyld. Han har skrikit konstant i 3 timmar nu på kvällen, oroar mej lite för att det är öronen.
Som vanligt vill jag vara hurtig och baka sockerkaksbotten till tårtorna. Den första smeten råkade David ha i golvet. Den andra lyckades vi få in i ugnen men hade inne den för länge  så den blev aldeles knallhård. Nu har vi gjort ett tredje försök. Hoppas hoppas!
Kanske jag får ihop nån tårta till min födelsedag imorgon. Jag fyller 22 år, hmpf...visslar lite...27 år var det visst.

//MammatillMarkus

Kommentarer
Postat av: Linda

hoppas markus snart är bättre... inez har ju varit tokförkyld, på bättringsväg men snoret rinner som bara den....

2008-04-20 @ 07:24:12
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0