Torsdag 17/4

Igår så firade jag och David 2 år...eller firade vet jag inte om vi gjorde. Vi tog en öl och åt lite mat, sen tog vi hand om en massa disk och tvätt som behövdes göras. Egentligen hade vi tänkt och gå på bio men det får bli en annan gång då vi är lite rikare.
David ska byta jobb nu igen så vi får väl hoppas att det blir lite mer pengar...

För ett år sen så var vi på yasuragi, hasseludden han och jag. Den dagen var det 20 grader varmt!! Snacka om skillnad på väder nu...brr kallt. Jag vill  ha värme och sol.  VI har inte plockat fram våra utemöbler ännu ens för det varit så kallt. Är lite sugen på och grilla nån dag.

Markus ligger och sover nu efter ha gnällt i 2 timmar, han är inne i en gnällperiod av nåt slag. Jättejobbigt. Man får ingen lugn stund här hemma..på dagarna hinner jag inte göra så mycket. Idag skulle han ha blivit nio månader om han kommit ut i rätt tid.

Skickar några tankar till Engla...har faktiskt gråtit lite över henne när jag läst om det...Tycker det är helt ofattbart att sånt händer. Tyvärr är det nog inte sista gången...tänk att det kan finnas såna förövrare i ens närhet utan att man inte ens vet om det. Usch hemska tanke. Jag är lite nojjig över det här med internet. Att det finns folk som kanske snor ens barnbilder och gör hemska saker med bilderna...Nu har jag försökt och begränsa bilderna till bilddagboken och så sätter jag in en bild här ibland. Men jag skulle aldrig sätta in nakenbilder på Markus. Barn är så oskyldiga och det gör ont och veta att det finns folk som utnyttjar deras oskuldsfullhet.

//MammatillMarkus


Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Hej! Trevlig blogg måste jag säga! Dock lite svårt att läsa typsnittet som du har valt på texten.
Kommer definitivt att läsa igen!

2008-04-17 @ 09:03:04
URL: http://www.agnieszka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0