Tisdag 15/4

Oh va fint väder det är idag. Känner för och gå på långpromenix. Fast det är trist och gå själv. Jag och mamma var på en promenad igår på eftermiddagen. Kände mej sjukt trött i benen efter jobbet.

Det är sååå tråkigt att inte ha några pengar. Vi har nu ställt in våra kryssningar som vi skkulle åka på, Sarahs studentskiva, skansen på torsdag och imorgon då vi firar 2 år ska vi bara hänga hemma och glo på film. Vi skulle egentligen  ha gått på bio...

David kollar efter nya jobb. Jag funderar på vilka jag kan ringa och boka in tw med eller om jag kan jobba extra nånstans...Sen så kanske man kan sälja lite prylar på tradera. Jag önskar i födelsedagspresent att vi vinner en miljon!

Nu försöker Markus slå på datorn. Det var kul tyckte han. Han kryper omkring och äter upp allt han hittar på golvet. Får sopa och dammsuga hela tiden numera.  Han stod utan stöd igår!! Oj tiden går fort framåt för honom nu. Findus tycker inte det är lika kul för han att blir inte lämnad ifred. Markus når ju honom nu när han ligger i soffan och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0