Igår och idag...fredag 25/4-löning

Igår och idag så jobbar David som ellärling. Han har helt enkelt fått för sig att han ska byta yrke. Hehe, man är ju inte förvånad direkt. Det går bra, han tycker det är kul och skönt att inte känna press.
Jag var i vaxholm igår och fikade med Martina och Daniela. Vi satt i solen ganska länge så den tog väldigt bra. Vi var nostalgiska och pratade om gamla tider då vi gick i högstadiet och att vi borde sätta ihop en klassfest snart.
Vore så kul! En del träffar man ju hela tiden men några är ju utflugna från vaxholm sen länge och det vore kul och se dem igen.

På kvällen var jag i åkersberga och levererade tw så jag passade på att ta en sväng förbi cissi. Hon och Björn har ju köpt hus. De håller på och renoverar i fullt sjå men var färdiga med köket. Kommer bli kanonfint när allt är klart.
Sen försökte hon få med mej på kryssning på lördag....fan att vi inte har några pengar. Jag är så sugen på och göra nåt sånt. Ska köpa trisslotter tror jag så jag kanske vinner nåt, hehe. Eftersom jag har sån tur i spel, INTE!!
Apropå pengar så är det löning idag men den försvinner ju till våra 20000 i räkningar...Hur f-n kan vi ha så mycket?! Förstår inte riktigt...

idag ska jag och Markus bara slappa. Jag ska ta hand om lite tvätt hemma så länge markus sover...

kanske sola lite idag igen.


Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0