Fika hos Linda

Idag har vi varit hos Linda och Inez och fikat. Alla andra ur " stockholmsgänget" var där med sina bebbar också. Det blir fyllt sjå när man har 5 bebisar som leker. Markus var jättetrött men kämpade in i det sista med och sova.
Behöver jag säga att de var många som ramlade och slog sig och grät för att de var hungriga eller trötta :)
Själv fick jag jätteont i magen innan vi skulle åka hem. JÄtteläskigt. TYp mensvärk fast värre nästan som födslovärkar kändes det. Gjorde skitont så jag kunde knappt gå, fick sitta i bilen i en halvtimme och vänta på att de skulle lägga sig innan vi kunde åka.
Markus var lite småtjurig så till slut orkade jag inte stå längre. Nu känner jag typ ingenting. Skumt!

Så härligt och få komma iväg och träffa lite andra mammor och deras små. Det märks att Markus tycker det är kul med lite stimulering. Nästa vecka ska vi åka till skansen och ha picnic. Hoppas på bra väder!

Kommentarer
Postat av: Linda

Läskigt det där med magen... hoppas du inte får så igen! Kom med på fredag, minns inte men du va kanske upptagen då... hmmm??

2008-04-08 @ 17:28:13
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0