(pappa)Blogga??? inte min grej...lr????

Jag som alltid varit emot bloggar och allt vad det heter....varför vet jag inte riktigt. Kanske för att jag aldrig har bloggat tididgare eller för att jag inte förstår varför man ska sitta och skriva om sig själv och om m'vad som händer runt omkring en?!
Jag sitter hellre och spelar ellar kollar på bilar när jag är ute på nätet...
Men nu när jag har barn och en sambo som pushar på mig att jag ska blogga så är det väll lika bra att sätta sig en stund om dagen. Jag lovar att jag kommer att tycka om det till slut.
För övrigt så har jag en son på snart 2 månader ( om det var någon som missade det ) som har kommit in i en skrik och kläng period, dvs att man inte kan släppa ner honom utan att han börjar skrika.
nu ska jag gå ner i tvätt stugan...men jag skriver nog snart igen....

ps. det gick bättre än jag trodde ds.


Kommentarer
Postat av: Faster Linda

Kul att ni har fixat en blogg, kan tänka mig att kreativiteten är på max när man är hemma hela dagarna (trots lille Markus). David, du kommer nog lära dig det här med bloggskrivandet... övningen ger färdighet :) Vore kul med lite mer kort! Hoppas vi ses snart! Kramar

2007-09-25 @ 17:40:01
Postat av: Lindisen

Ha ha, kan du inte få Johan att blogga lite oxå?! Han som inte ens orkar läsa vad jag skriver.... Hans brorsa och mamma vet ju typ mer om allt blaj som jag skriver ju!

2007-09-25 @ 22:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0