onsdag 26/9

Idag mår jag mycket bättre. Men det gör fortfarande ont i halsen o jag är hostig. Skulle egentligen åkt på föräldragrupp idag. Trist och missa det.
Men vi var inne en sväng på vägning och mätning med Markus. Han hade gått upp bra. 300 gram på två veckor:)
Vi funderar på att köpa ny bil. Jag älskar verkligen våran V50 men den har lite för lite bagageutrymme har vi insett nu när man försöker få plats med barnvagn, matkassar..osv. Jaja vi får väl se om det blir någon ny snart.
Enligt faster Lindas önskemål så ska vi lägga in lite fler bilder på Markus. Jag har försökt och ta bilder när han ler men han lyckas nästan alltid lägga kinden till eller sluta och le, hehe men det är väl som det ska vara.

// Mamma till Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0