Lördag 29/9, vi har en son som inte vill sova

Nu har jag presis lyckats natta Markus. 2120... det är på tok för sent men så här har det varit i några dagar nu.

I onsdags kväll somnade han vid 20 nån gång men då vakna  han upp igen vid 2330 och ville äta, då hade jag bara hunnit sova en halvtimme. Han var vaken till cirka 0130 , somnade o vaknade igen vid 0440! Maratonvaken till 0630 nånting... Sov i en timme och sen vaken resten av dagen!! På torsdag kvällen lyckades vi få honom o sova vid 2100 nånting och så sov han till 03, wieee tänkte vi. Näh då men då ville Markus vara vaken i 3-4 timmar för att sen sova i en timme och sen vakna igen. Han ville inte sova på hela dagen igår heller!!
Natten till idag var sämst. Markus somnad vid cirka 2130 igår. Vaknade upp vid 02, somna om vid 0330. Vakna vid 05 och somnade aldrig om. Kan ni förstå. Han var vaken ända till 17 då fick jag honom och sova en stund!!

Jag förstår inte varför det är så här, han sover ju hälften av det han behöver. Min teori är att han är orolig. Han gnäller mer nu och blir ledsen så fort man lägger ifrån sig honom. Hinner nästan inte göra någonting. Kan det ha nånting och göra med att jag är sjuk? Han känner kanske av det och blir ängslig därför. Sen dessuttom är min mjölkproduktion nere på noll. Tror inte han får i sig mycket alls.

Det ska bli intressant och se när han vaknar i natt. Och hur länge han sover. Han behöver nästan 16 timmars sömn på en dag men har bara sovit 8-9 timmar dem här dagarna.

Slänger in en bild på hur det borde se ut:)

image29

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en trevlig lördagskväll! :)

2007-09-29 @ 21:55:13
URL: http://klinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0