SÅ nu är vi äntligen klara!!

Nu har David jobbat 4 dagar på sitt nya jobb. Guuu va tiden går fort! Tänkte att vi skulle hinna göra massa saker nu när han kommer hem tidigt. Vi ska städa, sätta upp krokar, rensa osv. Yeah right!! Nu har vi hållt på med dopkorten i  4 dagar och dem är äntligen klara. Fast jag är inte riktigt nöjd men dem får duga. Vi är ju inte direkt hemma på photoshop-fronten.
Idag har Markus varit klängigare än klängigast. Jag hann inte göra nånting, fick till och med gå på toan och lämna en gråtandes Markus:( Hade inte direkt något val förrutom och kissa på mig. Så nu har jag lämpat över honom på karln som helst hade spelat tv-spel men inser att det nog inte går:)

Detta kort har vi photoshoppat och fadat, resultatet kommer jag lägga upp senare när alla har fått sina inbjudningar.

image32


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0