Onsdag 3/10, planeringar inför dop och fest:)

Jaha idag fick jag äntligen mina fotopapper. Tänkte försöka göra egna inbjudningskort till dopet. Men nu tänkte jag bara försöka hitta ett bra program så jag kan göra ramar och lite sånt. Ärligt är jag asdålig på och ta foton samt redigering osv. Försöker få David att ta så många kort som möjligt.
Igår kväll så var en kompis till D här för första gången. Han sov över här och sa sig inte sovit bättre på länge. Måste vara tystnaden här;)
I samband med dopet så ska vi ha inflyttningsfest här på kvällen och han kommer hjälpa oss med lite spex. Det kommer nog bli en bra fest:)
Har haft funderingar när det gäller vilka vi ska bjuda...Har ju en ganska stor släkt. Vi har många vänner, ska man bjuda alla eller ska man hoppa över dem som man inte umgås med så mycket?  Eller så bjuder vi exakt alla och får många doppresenter:) *lol*
Nä nu måste jag nog knoppa om jag ska orka upp om 3 timmar o amma Markus.
Ska försöka få D hit och skriva lite också, snart har han ju lite mer tid över:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0