Oj snart är det helg.

Hjälp va tiden går fort. Jag hinner ju inte skriva nånting här ju. Inte gubben heller för den delen... Hade hoppats på lite mer hjälp här. *suck*
Idag när Markus låg i babygymmet satte jag mej en stund  vid datorn. Hann sitta nån minut och sen börja han gnälla. Då hade han vänt sig från rygg till mage. Han gillar ju inte och ligga på mage så värst mycket. Jag vände tillbaka honom, gick och satte mig igen och vips så vände han sig igen. Envisa unge! :)
Sen har han börjat prata jättemycket eller jollra kanske man ska kalla det. Hela tiden. Han vill jättegärna höra en sjunga då brukar han jollra med. Nu är han 3 månader och 1 vecka. SÅ snart är det dags att börja med smakisar också... Säger bara det tiden rinner iväg.
Nästa helg är det dop och vi har i stort sett inte hunnit göra nånting. Men det ordnar sig nog. Vi ska handla massa i helgen. Tänkte baka lite bullar. Syrrorna hjälper mej med tårtorna. Farmor fixar dopklänningen. Osv...

Jag har börjat med tupperware. Ska ha min första demo den 20 november. Hoppas det är några som vill komma. Det är ju inget köptvång och sen är det ju bara trevligt och träffas och fika massa tjejer tycker jag. Killar funkar också men det är nog inte lika vanligt, hehe.

Slänger in några bilder på sötnosen också. Han har blivit så stor.

image45

image46

image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0