Då var det fredag igen

Idag har vi haft besök av farmor. Alltid lika kul tycker Markus. Han fick en present av henne som jag hängde upp vid babygymmet och den verkade gå hem direkt.
Vi tog även en promenad här på ön, så skönt och komma ut. Jag försöker och komma ut en timme varje dag med Markus. Han behöver frisk luft och jag behöver få bort fläsket:)

Nu är idol på tv och jag halvratar det som vanligt. Tycker att de som är kvar är ganska jämna. Marie kan få vinna, hon har ett sånt fint namn. Vi fick Markus och sova först kl 1930 idag. Men han sov ganska länge på dagen. Vaknade inte förrän vid 16 så det är ju inte så konstigt. Vilka roliga samtalsämnen man har. Sovrutiner, bajs och annat kul som har med Markus och göra. Men det är väl bara och vänja sig..

Tjingeling// Mamma till Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0