Vi är sjuka

Jaha nu sover han äntligen. Markus har öroninflammation. Efter 3 dagars förkylning och feber ringde jag till doktorn i måndags. Dem sa att vi borde åka in. Mycket riktigt så hade han öroninflammation stackaren. Fick utskrivet pencillin och bricanyl för slemmet i halsen.
Igår vaknade jag upp med halsont och frossa. Tempen visade 38 grader!! Typiskt. Att vara sjuk själv och ta hand om en sjuk Markus är inte det lättaste kan jag lova.
Skulle haft en tupperwaredemo imorgon som jag var tvungen att ställa in. Det hade varit min tredje så jag hade fått väskan slutgiltigen. Nu kanske jag är tvungen att ha en extra demo nästa vecka här hemma eller hos någon annan. Känns drygt... Men det är som det är.

//Mamma till Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0