Julmarknad i regnet

Igår så vann Marie Picasso den stora idolfinalen. Har aldrig lärt mej tycka om henne. Visst att hon har bra röst men det är inte kanonbra. Amanda kan sjunga falskt som en kratta ibland men likförbannat fångar hon mej. Och igår brast jag ut i tårar när hon sjöng. Hon förmedlar verkligen känslor som Kirsti säger.

Men från början var Patrizia min favorit så jag bryr mej inte så mycket om vem som vann igår ändå. Tycker det var hugget som stucket. Jämnt var det också.

Idag så var vi in till den " stora" julmarknaden i Vaxholms city. Regnade och blåste gjorde det, så trist för att vara december och 16 dagar kvar till jul. VI köpte 12 strumpor för 100 kronor. Alltid ett bra köp. Och lite brända mandlar lyckades David lura sig till=)

Fick frågan vad vi behöver till Markus i julklapp, vilken tur att jag skrivit en önskelista. Hehe. Måste erkänna att jag längtar lite efter jul. Inget julfirande i år har vi sagt. Fast jag är nog lite sugen på det ändå. Inga klappar förutom till barnen och julmat kommer det bli. HÄr hemma ska vi vara för vi har ju faktiskt ett stort hus!! Hur sjukt känns det inte. Vi bor i hus och barn. Ja, man fattar det fortfarande inte.

Nu är det bara 18 dagar kvar till avresa:)

// Mamma till Markus

Kommentarer
Postat av: Lindisen

ja visst är det sjukt! barn å grejer, helt overkligt men heeeelt underbart!!!! hehe, idag va det 14 par för 100 spänn =) men jag köpte strumpor inne på plattan.... 9 par för hundra....

2007-12-09 @ 14:39:25
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0